infant

infant
infant creatiu

dimecres, 11 de desembre del 2013

El bon comunicador - qui?

A classe del mòdul de Processos i Contextos de l'Educació II ens han presentat un altre treball. Aquests s'anomena El bon comunicador i consisteix en que per grups de 3 persones seguim i analitzem com es comunica un comunicador que nosaltres considerem que segueix les característiques d'un bon comunicador. Per fer-ho hem d'utilitzar un seguit d'eines que hem treballat a GITIC i hem de tenir en compte tot allò que hem treballat a COED per valorar si és un bon comunicador o no.


Jo faig el treball amb l'Agnès Garrell i l'Alba Serrano i hem decidit que el comunicador al que analitzarem i seguirem és en Jordi Évole. El coneixen pel seu programa de televisió, Salvados, però a més hem pogut veure que és força constant al twitter i al facebook i que a més, escriu articles freqüentment.



Abans de seguir-lo creiem que és un bon comunicador perquè es comunica mitjançant diversos mitjans de comunicació i perquè és capaç de parlar sobre temes molt variats mantenint l'interés del públic. Ara, però, volem aprofundir una mica més i veure perquè és un bon comunicador, què el fa captivar el públic i quines coses, en canvi, no ens agraden tant d'aquest comunicador.


Jordi Évole


Jo em vaig encarregar de seguir el Jordi Évole en el programa de Salvados i vaig veure'n 4:
  1. ¿Vivimos constantemente espiados?
  2. Guante blanco, dinero negro
  3. España en venta
  4. El precio de la foto
Per analitzar-los vaig tenir en compte el decàleg del bon orador que vam fer a l'assignatura de COED i això em va facilitar molt la feina, sobretot a l'hora de saber què havia de tenir en compte per analitzar la seva competència comunicativa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada