infant

infant
infant creatiu

dimecres, 2 d’octubre del 2013

Qui sóc jo?

El meu objectiu és arribar a ser mestra, ser una bona professora que pugui ajudar als seus alumnes tant en els problemes que li sorgeixin acadèmicament com emocionalment. Per poder ajudar els alumnes que algun dia tingui els hauré de conèixer, saber quin és el seu entorn, quin és el seu caràcter, la seva personalitat, però abans m'hauré de conèixer a mi mateixa per poder arribar a ser la professora que algun dia vull ser.

A classe hem fet una activitat per conèixer-nos a nosaltres mateixos i tot i que ha estat bastant complicat he arribat a la conclusió que sóc una persona vital. M'agrada la vida, ser feliç i transmetre aquesta felicitat. Per una banda sóc una persona molt alegre, sempre tinc un somriure a la cara que m'agrada regalar, però per altra banda tinc una vessant força melancòlica i m'agrada pensar en el meu passat i tot allò que podria haver estat diferent. Sóc bastant directa, m'agrada passar a l'acció ràpidament i no perdre el temps. Sóc força comprensiva i empàtica. La meva principal característica negativa és que sóc força desordenada, necessito portar un ordre excessivament disciplinat perquè sinó no sé mai on he deixat les coses.

Per parlar de mi no només he de parlar de la meva personalitat, també he d'explicar allò que m'agrada i sé fer. M'agrada molt la música, cantar-la, ballar-la i interpretar-la, toco el piano, és un dels meus hobbies. Tot i que en els darrers anys per diferents situacions no he pogut fer massa esport m'agrada molt, m'agrada molt la gimnàstica, l'equitació i esquiar. També m'agrada molt llegir, sobretot novel·les d'amor o policíaques, però també m'agrada llegir teatre. Estranyament, i ho dic perquè avui dia entre els joves no és massa comú, m'agraden les llengües, tinc un bon nivell d'anglès i sé defensar-me en francès a part de dominar el català i el castellà.


Aquest és un petit resum de qui sóc jo, espero que quan acabi els meus estudis d'Educació Primària em conegui una mica més a mi mateixa i pugui ampliar aquest escrit.


M'identifico amb aquesta imatge perquè m'agrada molt el mar,
em transmet tranquilitat i em sento feliç quan el tinc a prop.
L'horitzó em fa plantejar els misteris de tot allò que no conec.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada