infant

infant
infant creatiu

diumenge, 12 de gener del 2014

Allò que comença bé ja està mig acabat

Ja estem al final. Ha passat tot un semestre i només queden els examens. Els temps passa ràpid i si aquest temps l'inverteixes bé i aprens doncs molt millor!

Durant aquest semestre he tingut la sort de que m'han encarregat fer un blog, doncs probablement a mi mateixa no m'hauria sortit aquesta iniciativa perquè no coneixeia aquesta eina amb profunditat. El blog m'ha donat la oportunitat de reflexionar sobre allò après a classe i ampliar els meus coneixements a l'hora que fixant-me en la finalitat educativa de totes les eines.

Com a futura mestra aquesta eina m'ha estat molt útil per poder endinsar-me en el món de les TIC i crec que seguiré utilitzant-la en els pròxims anys a mesura que vagi ampliant els meus coneixements sobre les TIC, la comunicació i altres temes.

Aquest blog, doncs, no el dono per finalitzat, potser la seva continuació estarà en un altre blog diferent ja que aquest té una finalitat d'avaluació per les mestres, però considero que la meva formació en aquests àmbits tractats encara no ha acabat, un sempre pot aprendre més i de fet, un mestre sempre ha d'anar actualitzant-se perquè la societat i les necessitats educatives dels infants també.

Per últim, agraïr a totes aquelles persones que m'han animat en el blog, totes aquelles persones que m'han ajudat a ampliar els meus coneixements i en especial a les dues professores de les assignatures, la Loles Gonzàlez i la Rosa Soler.

Bon any 2014!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada